Μετά την κυκλοφορία της iX1 eDrive30, η BMW αποφάσισε να κατεβάσει προς τα κάτω τη γκάμα της, λανσάροντας την εισαγωγική έκδοση ix1 eDrive20, εκ νέου βασισμένη στην γνωστή και μη εξαιρετέα Χ1 που κυκλοφόρησε πέρυσι.
Σκοπός της BMW είναι να διευρύνει το κοινό της, προσφέροντας ένα premium ηλεκτρικό SUV σε (σχετικά για τα δεδομένα της φίρμας) προσιτή τιμή.
Τροφοδοτούμενη από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα, η eDrive20 είναι ικανή να αποδώσει 204 ίππους (αντί για τους 313 της eDrive30) και 247 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το SAV (Sports Active Vehicle) των Βαυαρών επιτυγχάνει αγόγγυστα την επιτάχυνση 0-100 km σε 8,6’’, με την τελική της να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 km.
Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όμως, αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αυτονομία, η οποία κυμαίνεται μεταξύ 430-475 km κατά WLTP, επωφελούμενη από τα 64,7 kWh χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.
H μπαταρία της iX1 eDrive20 μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 6,5 ώρες, με τη χρήση φορτιστή 11 kW σε πρίζα AC. Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης, με φορτιστή 22 kW, σε μόλις 3 ώρες και 45 λεπτά. Σε περίπτωση που είναι διαθέσιμος ταχυφορτιστής DC έως και 130 kW, μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 29 λεπτά.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η eDrive20 δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από τις υπόλοιπες ix1. Προσφέρει όμως μια πλήρη γκάμα βασικού εξοπλισμού. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται ο διζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, καθώς επίσης και μια πλούσια ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού (όπως για παράδειγμα το Parking Assistant).
Το καινούριο λογισμικό BMW Operating System 9 επιταχύνει τις διαδικασίες λήψεως και ενημερώσεων over-the-air εφαρμογών. Παρέχονται επίσης αυξημένες δυνατότητες στάθμευσης, πλοήγησης αλλά και εξατομίκευσης μέσω των My Modes της BMW.
Στο εσωτερικό, η οδηγοκεντρική κυρτή οθόνη BMW Curved Dislay, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, συνυπολογίζοντας τις δύο μεγάλες οθόνες 10,2 και 10,7’’. Αναθεωρημένη είναι επίσης και η οθόνη εκκίνησης, με το σύστημα QuickSelect, να παρέχει πλέον ένα πιο σύγχρονο μενού ως προς τη δομή του, χωρίς πλέον να απαιτείται από τον οδηγό να μπει σε διάφορα υπομενού για τις επιμέρους ρυθμίσεις.
Η BMW iX1 eDrive20, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Regensburg της Γερμανίας, θα αρχίσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά γύρω στο Νοέμβριο. Οι πληροφορίες θέλουν την τιμή εκκίνησης να ανέρχεται στις 47.900 ευρώ, ως προς την γερμανική τουλάχιστον αγορά.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr