Μπάσκετ

Αποχαιρέτησε τον Τάις η Μονακό – Πηγαίνει στη Βιλερμπάν

Η Μονακό αποχαιρέτησε τον Ντάνιελ Τάις.

Παρελθόν και τυπικά για τη Μονακό αποτελεί ο Ντάνιελ Τάις. Το συμβόλαιο του Γερμανού σέντερ έληξε και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βιλερμπάν.

Ο 34χρονος άσος κατέκτησε φέτος πρωτάθλημα, Κύπελλο και Λιγκ Καπ με τη Μονακό έχοντας 9,7 πόντους, 5 ριμπάουντ και 12,2 στην αξιολόγηση κατά μέσο όρο στην Ευρωλίγκα.

«Μετά από ενάμιση χρόνο στη Μονακό, ο Ντάνιελ Τάις αποχαιρετά τη Μονακό. Όλο το κλαμπ ευχαριστεί τον Γερμανό σέντερ για την αφοσίωσή του, και του εύχεται το καλύτερο για την συνέχεια της καριέρας του. Ευχαριστούμε Ντάνιελ», αναφέρει το μήνυμα της Μονακό.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Back to top button