Αποχαιρέτησε τον Τάις η Μονακό – Πηγαίνει στη Βιλερμπάν
Η Μονακό αποχαιρέτησε τον Ντάνιελ Τάις.
Παρελθόν και τυπικά για τη Μονακό αποτελεί ο Ντάνιελ Τάις. Το συμβόλαιο του Γερμανού σέντερ έληξε και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βιλερμπάν.
Ο 34χρονος άσος κατέκτησε φέτος πρωτάθλημα, Κύπελλο και Λιγκ Καπ με τη Μονακό έχοντας 9,7 πόντους, 5 ριμπάουντ και 12,2 στην αξιολόγηση κατά μέσο όρο στην Ευρωλίγκα.
«Μετά από ενάμιση χρόνο στη Μονακό, ο Ντάνιελ Τάις αποχαιρετά τη Μονακό. Όλο το κλαμπ ευχαριστεί τον Γερμανό σέντερ για την αφοσίωσή του, και του εύχεται το καλύτερο για την συνέχεια της καριέρας του. Ευχαριστούμε Ντάνιελ», αναφέρει το μήνυμα της Μονακό.
Après un an et demi à Monaco, Daniel Theis quitte le Rocher. 🔚🇲🇨
— AS Monaco Basket 🇲🇨 (@ASMonaco_Basket) June 28, 2026
L'ensemble du club remercie le pivot allemand pour son engagement, et lui souhaite le meilleur pour la suite de sa carrière 👏
Merci Daniel 🙏#RocaTeam #DagheMunegu pic.twitter.com/gFLtE0q3Yz




