Γενικά

Aprilia Tuono 660 Concept: Το δεύτερο μέλος

Χρόνο με τον χρόνο μάς πηγαίνει η Aprilia με το Project 660, φροντίζοντας σε κάθε έκθεση του Μιλάνου να μας δείχνει το επόμενο βήμα στον εμπλουτισμό της νέας δικύλινδρης γκάμας της.

Έτσι λοιπόν, μετά την επίσημη παρουσίαση του supersport RS660 έρχεται το πρωτότυπο Street Naked Tuono 660 να μας προϊδεάσει για μια «ημίγυμνη» αλήθεια. Αυτή που θα δούμε στην τελική της μορφή του χρόνου τον Νοέμβριο -και πάλι- στο Μιλάνο και η οποία θα ενισχύει τη διάθεση της ιταλικής φίρμας για μια όσο το δυνατό πιο πλήρη κάλυψη των αναγκών της αγοράς. Θα ακολουθήσει μια on/off έκδοση, που θα επαναφέρει στο προσκήνιο το όνομα Tuareg και αμέσως μετά κάτι άλλο, για το οποίο αυτήν τη στιγμή κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια να μας πει περισσότερα. Αλλά, όπως λέει και ο σοφός λαός, χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει…

Aprilia Tuono 660 Concept

Σημασία έχει πως η αρχή έγινε και το πρότζεκτ προχωράει ακάθεκτο, μέσα στα επόμενα χρόνια οι δρόμοι θα φιλοξενούν κάθε είδους ιταλικά δικύλινδρα 660, δίνοντας ενέσεις ηθικού στην υπό μαρασμό κατηγορία αφενός και τη δυνατότητα να συμμετάσχουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αφετέρου. Ήδη η ΚΤΜ ξεκίνησε τον χορό από το 2018 με το 790 Duke, μεταδίδοντας το μικρόβιο και στην «αδελφή» Husqvarna (701 series). Ελαφριές καλοστημένες μοτοσυκλέτες, με δυνατούς δικύλινδρους κινητήρες και ιπποδυνάμεις που μπορεί να διαχειρισθεί η πλειονότητα των αναβατών. Εύκολες στην οδήγηση, πρακτικές στην πόλη και συναρπαστικές έξω από αυτή, μοτοσυκλέτες που έχουν φτιαχτεί για να συνδυάζουν οδηγική ευχαρίστηση και χρηστικότητα, όχι δηλαδή απλά μεταφορικά μέσα.  

Aprilia Tuono 660 Concept

Το Tuono 660 που θα δούμε στην παραγωγή σύντομα δεν θα διαφέρει από το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο πριν από λίγες εβδομάδες και θα διαθέτει μειωμένη ιπποδύναμη στους 95Hp (από 100 του RS) και κινητήρα ρυθμισμένο να αποδίδει περισσότερη ροπή στις χαμηλο-μεσαίες στροφές. Το ψηλότερο τιμόνι και τα λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα θα είναι οι αλλαγές (πάντα σε σχέση με το RS), προκειμένου να δικαιολογείται και η διαφοροποίηση των κατηγοριών. Θα υπάρχει μάλιστα και σε έκδοση με απόδοση 34kW, κατάλληλη για αναβάτες με διπλώματα Α2, η οποία κάλλιστα θα μπορεί -όταν έρθει η ώρα- να μετατραπεί σε «full power». 

Aprilia Tuono 660 Concept

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα APRC θα δίνει το παρών φυσικά, θα είναι ίδια με αυτή του RS και ρυθμισμένη κατάλληλα για την περίσταση. Άρα, θα έχουμε να κάνουμε με traction control, anti-wheelie control (αντι-σούζα) και engine brake control (φρένο κινητήρα), όλα πλήρως ρυθμιζόμενα από τον αναβάτη φυσικά. Παρόντα θα είναι το ηλεκτρονικό γκάζι και τα οδηγικά προγράμματα για χρήση σε δρόμο ή/και πίστα, όπως επίσης και η αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων παρέα με το Cornering ABS. Τέλος, μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT θα παρέχει πλήθος πληροφοριών αλλά και συνδεσιμότητα με το smartphone του αναβάτη μέσω της εφαρμογής Aprilia MIA.

ΠΗΓΗ: https://www.zougla.gr/

Ετικέτες

YellowRadio.gr

Το ειδησεογραφικό Site για τους Αρειανούς. Από οπαδούς για οπαδούς!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close