Γενικά

1oς αγώνας βουνού Ομβριανός Πετροκέρασων

Μία νέα πρόταση έρχεται στις 30/9 στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στα Πετροκέρασα. Ο Μορφωτικός Αθλητικός Σύλλογος Ομβριανός διοργανώνει τον 1ο Αγώνα Βουνού- Ομβριανός- σε πανέμορφα μονοπάτια της περιοχής των Πετροκέρασων.

Τη φόρμα εγγραφής μπορείτε να τη βρείτε στη διεύθυνση www.omvrianos.gr. Η διαδρομή του αγώνα είναι περίπου 15 χλμ και αποτελείται κυρίως από πανέμορφα ορεινά μονοπάτια, τα οποία καλύπτουν το 80% της διαδρομής. Ο αγώνας θα διέλθει από τοπία μοναδικής φυσικής ομορφιάς (δασώδεις εκτάσεις με καστανιές, οξιές και βελανιδιές. Επιπλέον, στη διαδρομή θα συναντήσετε ρυάκια, δέντρα που σκεπάζουν το δρόμο κρύβοντας τον ήλιο και φυσικές πηγές). Η διαδρομή είναι μέτριας δυσκολίας και σε κάποια σημεία απαιτεί από τους δρομείς εμπειρία κίνησης σε ορεινό μονοπάτι.

Τα πρώτα 800 μέτρα και τα τελευταία 300 μέτρα είναι άσφαλτος εντός του χωριού, ενώ τα δασικά μονοπάτια είναι περίπου 11 χλμ και έχουμε και 2,5 χλμ περίπου αγροτικών χωματόδρομων. Η συνολική θετική υψομετρική είναι περίπου 680 μέτρα.

Μετά την εκκίνηση από την κεντρική πλατεία του χωριού κατευθυνόμαστε μέσα από το χωριό στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου και μετά από μια σύντομη ανηφόρα εντός του χωριού, μπαίνουμε σε μικρό κατηφορικό αγροτικό δρόμο, συνεχίζουμε με μικρή ανηφορική κλίση μέχρι την δεξαμενή νερού, διασχίζουμε την κεντρική άσφαλτο και μετά από 300 μέτρα μπαίνουμε σε δασικό μονοπάτι περίπου 3,5 χλμ. Στα τελευταία 200 μέτρα πριν από τον πρώτο σταθμό τροφοδοσίας στη Μακροπάνα, συναντάμε πάλι τον κεντρικό δρόμο Πετροκέρασων- Λιβαδίου. Ακολουθεί ανηφορικό δασικό μονοπάτι 1,5 χλμ που οδηγεί στην κορυφή του Ομβριανού (εξωκλήσι Προφήτη Ηλία) με υψόμετρο 1.009 μέτρα. Αριστερά από το εκκλησάκι ακολουθούμε την κορυφογραμμή για 400 περίπου μέτρα και μετά μπαίνουμε σε κατηφορικό δασικό μονοπάτι περίπου 2 χλμ που οδηγεί στον δεύτερο σταθμό τροφοδοσίας στην πηγή Μπουζουγλί. Συνεχίζουμε σε κατηφορικό δασικό μονοπάτι και αγροτικό δρόμο περίπου για 3 χλμ μέχρι την τοποθεσία Πλατανούδια (ρέμα), στρίβουμε αριστερά και τέλος με ανηφορικό τσιμεντόδρομο επιστρέφουμε στο χωριό και τερματίζουμε στην κεντρική πλατεία.

Διαδρομή- χρονομέτρηση: περίπου 15 χλμ (ορεινή διαδρομή).

Η χρονομέτρηση θα γίνει ηλεκτρονικά.

Χρονικό όριο τερματισμού: 3 ώρες και 30 λεπτά

Τροφοδοσία: Στη διαδρομή θα υπάρχουν δυο σταθμοί τροφοδοσίας:

1ος σταθμός στα 5.5 χλμ (νερό+ ισοτονικό+ μπανάνα)

2ος σταθμός στα 10 χλμ (νερό+ ισοτονικό+ σταφίδες) και στον τερματισμό νερό και μπανάνα.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *